Brev:
Grød og luft i maven
2. april 2009
Alder:
4 mdr.
Grød og luft i maven
Hej Helen.
Nu er jeg stødt på endnu et spørgsmål mht. grød. Som jeg tidligere har skrevet til dig er min datter startet med at få grød og har nu fået det i ca. to uger.
Hun får hjemmelavet risgrød med lidt æblemos (ca. en halv tsk æblemos til en halv dl. grød) en til to gange om dagen.
Her på det sidste har hun ikke sovet så godt om dagen, hver gang jeg putter hende vågner hun op efter ca. 45 min. Jeg ved at hun ikke er udsovet på dette tidspunkt, da hun er vant til at sove ca. tre timer af gangen, bortset fra lur nr. 3 som typisk er lidt kortere. Hun kan så kun sove videre, hvis hun har sutten og hver gang hun taber den, græder hun.
Hun prutter lidt, så kan den afbrudte søvn skyldes luft i maven? Er det mon grøden der giver hende luft i maven?
Med venlig hilsen
Mie